• Wpisów: 2650
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis: wczoraj, 01:57
  • Licznik odwiedzin: 305 648 / 2909 dni
 
insomniaa
 
"Jeden na dnie kradnie w bagnie,
Inny przy balantajnie leży w wannie,
Jest fajnie, czy jest chujowo, rusz głową,
Ja żyje rapowo, stuprocentowo,
Tłuste słowo rzucam i nie na wiatr,
Wyrwij murom zęby krat i połam bat.
Mają dziwną rozkmine twórcy filipinek(chuj),
Pierdole ich w dupę muszę utrzymać rodzinę,
Mówią rap umarł, mówią rap zszedł na psy,
Robię dobrą minę do własnej gry, a ty?
Rób hajs, rób hajs, rób hajs stale,
Rób hajs dalej i nie oszalej,
Rób hajs, rób hajs i nie pierdol,
Niech nie będzie Ci kurwa wszystko jedno!"
(DonGuralEsko - "Złote maski")


[teraz wałkuję Gurala. rap to jedyna muzyka, która nie pozwala mi się rozkleić - z Sunrise Ave. to nie wyszło...]


Minął dopiero drugi dzień, a ja już mam dość...
Ten psychiatryk mnie wykończy nomen omen psychicznie.
Dzisiaj miałam ochotę rozjebać to wszystko czołgiem.
BTW ma ktoś pożyczyć czołg? ;D

Żeby przeżyć do wtorku potrzeba mi chyba ciężkich psychotropów o.O
U(ś)pijcie mnie albo dobijcie ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

“Jak coś ci nie odpowiada, nie czyni cię szczęśliwym, to się to zmienia”



Hmm... Mądre słowa. Tylko co zrobić, gdy człowiek nie lubi zmian?
Taka mentalność: lepiej nauczyć się pływać w gównie, niż z niego wyjść. Zawsze może być przecież gorzej. A tak jest chujowo, ale stabilnie.

Chyba potrzebuję lifecoacha, który będzie mi mówił, jak mam żyć i że jestem fajna xD
Ale nie stać mnie, żeby płacić mu 1500 ziko za godzinę.
No i nie lubię ludzi, którzy kłamią.

_________________________________________________________
Puste słowa, puste obietnice, pustka w sercu...

Daruj sobie...

"And now we're left with broken promises
My heart can't take no more
And now we're left with broken promises
My mind has had enough"
(Element Eighty - "Broken Promises")

  •  
  • Pozostało 1000 znaków